Звернення громадян

Оновлено 21.04.2020

!!! З метою недопущення поширення коронавірусу COVID-19 та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», пункту 19 протоколу № 2 від 10.03.2020 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19» та протоколу № 2 позачергового засідання Сумської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12.03.2020 скасовується до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян.

Відповідальна особа по роботі зі зверненнями громадян, яка веде консультативний прийом – Григоренко Ольга Олександрівна

контактний телефон 78-98-85, VI поверх, кабінет 87.

"Гаряча" лінія та телефон довіри Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з гродськістю Сумської обласної державної адміністрації 

78-98-85адреса електронної пошти    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Нормативна база

Конституція України (ст. 40, ст.55) 

Закон України "Про місцеві державні адміністрації"

Закон України «Про звернення громадян»

Указ Президента України  від 7 лютого 2008 року  N 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства  за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях  громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» 

Постанова Кабінету Міністрів України  від 24 вересня 2008 р. N 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»

Загальна декларація прав людини

 

Актуальні питання 

Доповідна записка про стан роботи із зверненнями громадян за I півріччя 2015 року 

Звітність за I півріччя 2015 року

Звіт управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації щодо роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік

Звіт управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації щодо роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

Дані про звернення громадян, що надійшли до Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації за І півріччя 2016 року 

Звіт управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації щодо роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік

Звіт Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації щодо роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року

Звіт Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

Звіт Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік

Дані про звернення громадян, що надійшли до Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації за  2018 рік 

Звіт Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік

Дані про звернення громадян, що надійшли до Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської обласної державної адміністрації за  2019 рік 

Електронне звернення

Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями